29/10/12

Urodzinki

Tak.. To jest ten dzień w roku na który czekałam ^^ I nareszcie jest :) Myślałam, że zacznie sie on jak zawsze.. Wielką klapą, ale.. W tym roku zaskoczenie.. Naprawdę zaczął się świetnie ! :D Z samego rana mama złożyła mi życzenia ^^ Wychodząc z domu spotkałam się z moim przyjacielem Tajnym, który wręczył mi czekoladki :) Myślałam, że ten dzień nie może być dalej taki szczęśliwy, ale moja przyjaciółka Ayane zrobiła mi niespodziankę. Przywiesiła na mojej szafce karteczkę: "Solenizantka 29 th of October" Uduszę ją kiedyś xD Ale zawsze fajnie mieć taką przyjaciółeczkę ^^ Przed drugą lekcją dostałam jeszcze kilka prezentów:
- Ania dała mi lizaka
- Sara i Dominika babeczki
- Pati kupiła mi czekoladę
- Ayane (tak znów ona xD) kupiła mi pierwszą płytę Big Time Rush czyli Big Time Rush - B.T.R.
Myślałam, że tą wariatkę uduszę ze szczęścia, a piszczałam jak ogłupiała xD Hahahah tak już mam, więc jak jestem szczęśliwa, lepiej do mnie nie podchodzić xD
Aya - jak to ona - miewa też.. różne, dziwne pomysły.. Zrobiła mi hiroszimę (czyli mieszanie różnych substancji, które się przynosi na np. imprezę, najczęściej są to alkohole xD) i myślałam, że ją zamorduje.. Wiecie.. Mieszanie coli, fanty, zbysza, herbaty, zwykłej wody japońskiej (xD) i wody truskawkowej to nie codzienne smaki xD Zwymiotowałam dwa razy, ale warto było, bo są fotki dla pana od historii xD On to ma tupet.. Jak mógł nie przyjść na moje urodziny.. No wiedziałam, że mnie nie lubi, ale jak tak można? xD
Jeszcze Aya wymyśliła, że będę przez cały dzień chodziła w koronie.. I musiałam chodzić xD Nauczyciele mieli "ale" czemu jestem król, a nie królowa (na koronie miałam napisane "King").. Tak więc.. Wszystko się jeszcze może zdarzyć xD
Ale sie opisałam xD Hahaha więc tak..
Podziękowania dla:
Ayane Mitsurugi :)
Tajnego
Pat, Sary, Dom, Anii i innym którym się chciało mi składać życzenia xD
Kocham was ;*

Wasza Ang xoxo <3

15 komentarzy:

  1. No wiesz ? A ja i moje życzenia o 7 o 1 były ale mms wyszedł więc napiszę Ci go tutaj :
    Witam Cię ^^ wiem że może śpisz jak tak to przepraszam..nie bij :'( *biczuje się* ale mam to gdzieś xD echem dziś są Twoje urodziny,nie codziennie się one zdarzają i wiesz,może się nie widziałyśmy na żywo to i tak Cię bardzo polubiłam a nawet pokochałam jak siostrę której nie miałam jesteś moją jedyną przyjaciółką(zaraz po mojej mamie) nie pomyślałabym że znajdę kogoś tak fajnego jak ty :) wiem ciut głupie ale prawdziwe :) w Twoje urodziny chcę życzyć Ci wszystkiego co zapragniesz,szczęścia zdrowia (dzieci z Jazzem :D ) i to abyś zawsze była uśmiechnięta.Pewnie przeczytasz to rano więc Dzień dobrek wróbelku ^^ heh tak. To by było na tyle co chcę Ci przekazać.
    Buziak Julia .
    I tak na teraz Happy B-Day !! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesadzasz,ja tam się nie przyczyniłem do Twojego Wielkiego Dnia :) Wręcz przeciwnie,nie wywiązałem się z planu :P Ale cieszę się,że jesteś zadowolona. O to w końcu mi chodziło :)
    Tajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.. to wszystkiego najlepszego, dużo kasy, dobrych ocen,szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń... no i oczywiście dużo weny..:) Sto lat..!! Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj;* "Teraz bynajmniej wiemy kiedy masz urodzinki i za rok bd miała od nas niespodzianke ;*
    Czekam na nn i wszystkie gg o naj jeszcze raz ^^

    Martusia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!! :D Niech w następnym roku bd jeszcze lepsze od tych :D :D Kochana STO LAT STO LAT *śpiewa* :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha ubawiłam się XD Ale NAJLEPSZEGO !! HEPY BYRZDEJ KUWA TU JU ! HEPY BYRZDEJ KUWA TU JU ! hAHAHA WSZYSTKIEGO NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale miałaś jazde! Tak w ogóle, to wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń, wyjebistych prezentów, genialnych przyjaciół, samych dobrych pomysłów, samych sprzyjających sytuacji i farta, dzięki któremu wyjdziesz z tych "nie" sprzyjających ;) Oraz oczywiście kiedyś tam gdzieś tam spotkania swojego idola, a może od razu całą czwórkę ;P 100 lat i pozdrów tą przyjaciółkę, przez którą rzygałaś xD Szacun ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że jesteś moją przyjaciółką, a znamy się już ostatni rok (3 gimnazjum ;x) i wypadało zrobić coś odpałowego dla Ciebie :D...

    Kocham Cie ;*

    ~Ayane

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz musze wymyślec jakieś sensowne życzenia xD hmm ... droga Angel, w dniu twoich ... łeee jeszcze raz xD Młoda!! wszystkiego naj naj naaaj!! z okazji urodzin ;D życze ci zdrowia, szczęścia, duuużo uśmiechu ;D dużo Kendalla ^^ jak najlepszych ocen :) jak najwięcej uśmiechu na twojej bużce ^^ i oczywiście żebys żyła nam sto lat ;D pamiętaj że jesteś otoczona przez ludzi którzy cię na prawde kochaja i cenią!! <3 iii ... hmmm ... no nie wiem co jeszcze wymyśleć xD ale wiesz ... głowy nie mam teraz xD tooo wielki buziakkk :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Moja koleżanka też ma dzisiaj urodziny :) Ja jeszcze muszę poczeać do 17.11... Już się boję co dla mnie wymyślą moi przyjaciele ;D A tymczasem: "HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! HAPPY BIRTHDAY DEAR ANGIE!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!" ;D Sto lat, spełnienia marzeń i obyś jak najdłużej była z nami, bo bez ciebie to nie byłoby to samo ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego !!! :D ;*** Stówka !!
    Heheh też chcę takie urodzinki w shl. ale na nieszczęście albo raczej szczęście mam urodzinki w lipcu :d Na szczęście to dlatego że jest nas 31 w klasie i dostać od każdego tak z bata to by nie powiem bolało ;///
    Jeszcze raz wszystkiego naj !!
    Czekam na kolejny rozdział :D
    Lilka :d

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat!!!, wszystkiego najlepszego i najcudowniejszego. Największego, najwspanialszego, najekstrastycznego, najmocniejszego, najdłuższego :) Cieszę się, że ten dzień był dla Ciebie szczęśliwy :) I pisz szybciutko kolejne tak wspaniałe rozdziały :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na kolejną notkę, Ciri
    http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszke opóźnone no ale zawsze 1000000000 lat!!!! zdrowia szczescia spotkania BTR xD kochamy cb :**

    PS. http://btrkahenderson.blogspot.com/ Zaaapraszamm na pełen nowych emocji rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ja jestem nieogarnięta!!!
    1000000 lat i jeszcze wiecej!!! i życze ci aby wszystkie twoje marzenia się spełniły i żebyś spotkała BTR i dużo, dużo, duuuuuuużo szczęścia i wogóle WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!
    życzenia spóźnione, bo spóźnione ale baaaardzo szczere :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszanka?Paskudztwo :) Urodziny sa super!

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Komentuj ! To naprawdę motywuje :}