31/05/13

Ah te hejty.

Dziś nie będzie rozdziału, a kilka słów wytłumaczenia.
Ostatnio na moim ask'u pojawiło się wiele hejtów. Rozumiem, że nie każdemu może się podobać to co piszę, ale bez przesady. Jaki człowiek by nie był twardy, to i tak hejty bolą, więc po co robić komuś przykrość? Zawsze można spokojnie porozmawiać. Ja taki sposób na przykład preferuje. Hejty dla mnie to rodzaj tchórzostwa, jeśli nie pisze się z własnego konta. Jakbym ja miała jakieś "ale" do kogoś to bym napisałam od siebie, odznaczając anonima.
Oskarżono mnie, że hejtuje Pati i Ninę z anonima.. A to akurat jest bardzo ciekawe, bo jaki miałabym w tym cel? Pati naprawdę lubię, chodź słyszałam już od wielu osób, że ona mnie nigdy nie lubiła, ale to pomijamy, bo nie każdy mnie musi lubić, a ja z tego powodu się nie zabije. Co do Niny: Ja jej w ogóle nie znam, tyle co z bloga.
Do Niny nie mam nic, tak samo jak do Pat. Dziewczyny mają ogromny talent do pisania i im kibicuje, cieszę się z każdego ich sukcesu, bo nie jestem hejterką, która niszczy człowieka. Wiem o czym mówię, bo mój kochany anonimek mnie już wykańcza swoją głupotą.
A no i jeszcze dwie rzeczy:
1. NIE MASZ PODSTAW DO OSKARŻANIA CZŁOWIEKA, TO TEGO NIE RÓB. AMEN.
2. Nie lubisz mnie? Masz jakieś "ale" do mnie? Z chęcią o tym z tobą porozmawiam. Zapraszam na mojego ask'a. Odpowiem na każde twoje pytanie, ale tylko wtedy jak napiszesz ze swojego konta albo się podpiszesz.
xoxo
Ang.

10 komentarzy:

  1. Oj.. Ang.. nie przejmuj się takimi anonimowymi hejcikami... ja bym ignorowała ;)
    ..jak już ktoś nie umie napisać z własnego konta to świadczy tylko o jego tchórzostwu
    ...szkoda tylko czas marnować na nich ;)
    ..ja chcę rozdział dzisiaaaj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Tobą w stu procentach!
    A hejtami się nie przejmuj. Ludzie Ci talentu do pisania zazdroszczą :P
    Czekam na kolejny rozdziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym. Wielu ludzi w życiu nie powiedziałoby ci tego w twarz, dlatego kryją się pod anonimem -,-. I Bardzo dobrze robisz ignoroujac tych ludzi, a do tego ktoś chyba na serio niszczy ci reputację z zazdrosci bo masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się tymi hejtami .
    Ci ludzie Ci zazdroszczą i tyle , a poza tym nie mają odwagi bo hejtują z anonima . To jest żałosne -_-
    Najlepiej ich ignoruj i po sprawie :)
    Czekam na rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj sie tymi hejtami. Przez internet to kazdy debil moze odwaznego udawac, a w twarz by ci nikt tego nie powiedzial -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinno się zwracać uwagi na takich ludzi jak hejterzy. Sądze że to ludzie którzy boją się zrobić tego co ty i dlatego hejtują. Ty odważyłaś się na opublikowanie tego co wymyśliłaś.
    Na każdego hejta odpisuj "Nie powiedziałęś mi tego w twarz.Nie powiedziałeś wogule" ja osobiście tak robię:D
    xoxo
    -Moonia

    OdpowiedzUsuń
  7. Angel... mówiłam ci już że lubie cię i tym bardziej nie podejrzewam o hejty. Musisz sobie dać radę :D Mnie też teraz zaczęli hejtować o to pod ostatnią notką :/ Musisz się trzymać i pamiętaj że hejterzy ci tylko zazdroszczą! Jestem z tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Angel... Dzięki za kilka miłych słów i wiedz że ja cię naprawdę lubię i z chęcią poznam cię "poza blogiem" ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się tymi ludźmi. Skoro piszą pod anonimami, to są zwykłymi tchórzami. Zazdroszczą Ci po prostu talentu, który masz ogromny. Zignoruj ich po prostu i się nimi nie przejmuj. Czekam nn ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. U mnie pojawiły się kolejne rozdziały, zapraszam: nieoczekiwanazmiana.blogspot.com

      Usuń

Czytasz? Komentuj ! To naprawdę motywuje :}