12/04/14

Trochę już minęło...

Tak, tak - trochę już minęło...
A dokładnie 12 kwietnia minęły dwa lata odkąd jestem z Wami i piszę tego bloga :)
Nawet nie pomyślałam, że w ogóle może się to zacząć... Wszystko dzięki jednej cudownej dziewczynie o imieniu Wiktoria (Zakochana w deszczu), która namówiła mnie do tego. Gdyby nie ona, nigdy bym nie zaczęła.
Nie miałam wiary w to, że mogę pisać miesiąc, a co dopiero dwa lata... Ale to wszystko dzięki osobą, które są i mnie wspierają... Zawsze były i mam nadzieje, że będą w moim życiu na dobre i na złe :)
Jak zawsze dziękuje Sylwii i Pati, bo to one zaczęły mnie motywować. W ostatnim czasie strasznie pomagały mi MeGosia i Vivienne, którym także bardzo dziękuje <3

A wiecie od kogo się to zaczęło? Od trzech najcudowniejszych pisarek: Ciri, Zakochana w deszczu i Zakochana Rozmarzona. To one pokazały mi jaki świat Rusher jest piękny... I mam nadzieję, że dziewczyny wiele osób jeszcze zarażą manią pisania <3

To były cudowne dwa lata mojego życia i choć początki były trudne to mam nadzieję, że nadal będę pisać i nadal będziecie moje opowiadania czytać :)

Dziękuje jeszcze raz za wszystko <3

Ah, no i jeszcze jedno: Z okazji tego, że to druga rocznica, możecie mi zadać dwa dowolne pytania na które odpowiem, gdy dodam kolejny post :)

Trzymajcie się <3

7 komentarzy:

  1. Super, nie moge sie doczekać 11 lipcaa czekam xo

    OdpowiedzUsuń
  2. też cię kochamy!! <3 matko to już 2 lata? :O mój niedawno obchodził 3-lecie xd Może i długo tu nie zaglądałam ale i tak kocham ten blog <3 i zyj nam jak najdłuzej blogu!! :D no i ty Angel też xd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle miłooooości w jedym miejscu <3 To jest takie piękne! I ten blog jest piękny! I świat jest piękny! No, nie zawsze, ale cóż... I nasi chłopcy są piękni, bo to o nich opowiada ten piękny blog! To wszystko jest takie piękne, że aż się zacięłam i nie wpadają mi do głowy inne przymiotniki... czy coś :D
    W każdym razie... 100 lat, 100 lat, niech żyje, żyje nam... A kto? Angel! :D I jej zajedwabiście cudowny blooog! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeej, ale miło, naprawdę <3 Bardzo przyjemnie czyta się takie rzeczy (;
    Cóż by tu jeszcze... Wszystkiego naj z okazji dwóch lat haha xD I oczywiście 43765319875 lat kolejnych razem z nami <3

    ~Zakochana w deszczu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Blog Award
    Szczegóły tutaj: http://btr-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarumieniłam się ;) Dziękuję :) I cieszę się, że piszesz, bo piszesz cudownie :) Pozdrawiam serdecznie życząc kolejnych wielu wielu lat tegoż bloga :) Pozdrawiam serdecznie, Ciri (http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Uwielbiam twoj blog. Zaczęłam go czytać... cztery dni temu? Może pięć, ale tak mnie wciągnął, że nie mogłam skończyć. Bardzo mi się podoba (co można wywnioskować ze zdnia wcześniej xd) i historia jest mega ;) Na początku tylko mnie irytowało, że cały czas w szpitalu byli xd ale co tam . No i dziwi mnoe trochę to, że Angel mowi ,że niby jej rodzina nie ma tak dużo kasy jak Mateusz, ale i tak co chwila jeździ do USA :P Też tak bym chciała xd No i mam jedno pytanie do jakiego lo chodzisz?
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na następny :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Komentuj ! To naprawdę motywuje :}