01/02/13

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do ,,The Versatile Blogger'' :) Dziękuje za nominacje od:
Angie Maslow
As ia 
Kinia ;p
Ciri
Kendall Schmidt
Nelly ;*
Lusi Stoum
Klaudia Schmidt (Kate)
Majka
Natalia Asia
MeGosia
Alex Andrychowska
~Justme

Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samych siebie
- nominować 10 blogów
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Nagroda:

O mnie:
1. Jestem blondynką.
2. Często udaje kogoś, kim nie jestem.
3. Kocham śpiewać.
4. Nie każdemu potrafię zaufać.
5. Blog to moja pasja.
6. Wolę internetowy świat niż realny.
7. Łatwo mnie zranić, jestem strasznie wrażliwa.


Blogi, które nominuje:

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! ''Opiszę się'' w bliskiej przyszłości :0

    OdpowiedzUsuń
  2. NOMINUJESZ MNIE?
    O rany, dlaczego? Jak ja pisać nie umiem!
    No, cóż... Ale wielkie dzięki za nominację ♥♥♥
    xoxo M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger! Więcej informacji u mnie http://dream-about-big-time-rush.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam cię do The Versatile Blogger ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Komentuj ! To naprawdę motywuje :}